این زنگهای موبایل که در این دنیای پر سروصدا فقط آدمهای حساس را با آن صدای «بی‌بی‌بی‌بیییب» زیر و ریزه‌میزه‌شان بیدار می‌کنند دیگر خز و تکراری شده‌اند! ساعتهای قدیمی هم که با آن صدای ناگهانی و نکره، آوار می‌شوند بر سر آدم و آدم مجبور است از خوابی شیرین ناگهان بپرد و هنوز چشم‌هایش باز نشده، ذهنش به سخن بیاید که «‌ها... چی... کی... اینجا کجاست، من کجام»! هیچ فرقی نمی‌کند مرد باشید یا زن، بزرگ یا کوچک؛ گاهی هم برای بیدار شدن، یکی از اعضای خانواده با لگد به جان آدم می‌افتد که مثلا از خواب بیدارتان کند!
کد خبر: ۷۱۴۷۰۴
صبح به خیر عزیزم، قهوه‌ت آماده‌س! |مجموعه‌عکس|

جام جم سرا: حالا فکر کنید چه می‌شد اگر شبانگاه، قبل از خواب، ساعت را کوک کنید، و صبح دل انگیزتان در حالی آغاز شود که با استشمام بوی قهوه تازه، مغزتان پیام به به و چه چه به اعضا و جوارح بدنتان ارسال کند و بعد هم سر ساعت، یک صدای ملس بگوید: «سلام عزیزم! خوب خوابیدی؟ بیدار شو، قهوه‌ات آماده است»!
خب... از رؤیا‌پردازی دست بکشید و به دنیای واقعیات بازگردید! بتازگی یک ساعت هوشمند قهوه ساز طراحی شده که می‌توانید آن را روی میز کنار تختتان بگذارید و با کوک کردنش نه تنها سر ساعت بیدار شوید، بلکه به تمام آنچه رؤیا می‌پنداشتید با نوشیدن یک فنجان قهوه داغ جلوه‌ای واقعی دهید.

Joshua Renouf، طراح آن، می‌گوید: نگران شیر و شکر و مقدار قهوه مورد نیاز نباشید، فقط مواد مورد علاقه‌تان را در محل مخصوص بریزید و ساعت را کوک کنید، بقیه امور را خودش انجام می‌دهد! این ساعت خلاقانه با استفاده از توپ‌های فولادی و سیستم گرمایش به طریق القایی قهوه شما را دم می‌کند. (متن: ف. حسامی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
خیلی جالب بود! رویای شیرینی رقم زدین! امان از روزی كه اینم عادی بشه و اگه آدم بد خوابیده باشه به همون صدا و بو هم حساس می شه!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
چه جالب ....باز بگید فناوی بده

نیازمندی ها